marți, 25 decembrie 2007

Raritati tot mai rare...






Adica e vorba de Craciun. Adica e vorba ca nu prea mai exista ideea. E arhaic. E depasit.

Acum exista branduri: Mos Craciun, Santa, X-mas. Acum exista zile libere. Fixe de la stat. Cu recuperare.

Ajunul: doar un pretext patetic sa te imbeti...cam plastica exprimare dar cam adevarata. Oricum sa bei zdravan dupa un program intocmit ad-hoc. Intai acolo, dupa mergem acolo, iubire tu nu bei ca conduci. Colinde? Da, parca imi aduc aminte...erau niste cantece din astea cu rime, laice si destul de nasoale ca nu stii niciodata ce strofa urmeaza. Adica fiecare stia intr-un fel...

Craciunul: Puternic brand de marketing, foarte benefic pentru retaileri, motiv de ingrijorare pentru soferi, cu nivel ridicat de stres din pricina cadourilor.

Prima zi mai e cum mai e, mai manaci in familie, cumva nu te plictisesti ca te trezesti mai tarziu...

A doua zi daca nu pleci te plictisesti groaznic. Spiritul ala (de Craciun) eu oricum nu-l simt. N-am cum: Am nevoie de relaxare, de liniste, de atmosfera. Pai crezi ca vin de la servici, imi fac dus si ma trezesc cantand colinzi? Daca nu era afacerea propriuzisa legau Craciunul de revelion si il sarbatoaream intr-o zi.

In cativa ai sarbatoarea va ramane doar cu numele, cu mosul, si cu excursiile. De restul vom afla din timbre. Din cauza noastra. Cumparam absolut tot ce se vinde.